2014. augusztus 18., hétfő

5. rész-De jó újra látni titeket!

Mindenki nagyot nézett.
-Hablaty,ki ez???-kérdeztem.
-Ó,hogy én ki vagyok??-kérdezte az idegen.
Körém fonta a kezét,de én hasba rugtam.
-Én Dagur vagyok! Dagur a Tébojult!
És azért jöttem,hogy megbosszuljam a hugomat!!!Elrabolta!
-Nem raboltam el!Magától jött el!
-Ez így van!-mondta Írisz,aki most jött elő a bokorból.
-Hugiii!!!-kiáltott fel Dagur.
-Te Dagur huga vagy???-kérdezte Pléhpofa.
-Igen.....sajnos,de eljöttem otthonról,mert nem bírtam tovább a sárkány öldöklést!
-De úgy hiányzol! Akármit mondasz,akkor is a hugom vagy,és én szeretlek!
-Igaza van-kezdte Hablaty-meg kell neki bocsájtanod!
-Kussolj!-ordított rá Dagur.
-Jól van-vigyorgott Hablaty.
-Nem tudom,hogy megbocsássak-e! Annyi rosszat tettél.
-Figyu-kezdtem-Drago hajói,már itt vannak.
Mindenki a tenger felé nézett. 10 perc is itt vannak!


-Oké,ezt majd később megbeszéljük-mondta Írisz-itt van a flottád???
-Ó,persze!
-Remek,de sárkányra kell ülnötök!
-Mivan???
-Másképpen nincs esélyetek! Mi már Hablattyal tudjuk,hiszen 10 évesen harcoltunk Dragoval!
-Oké,mindenki sárkányra!-szólt Hablaty.
Írisszel elkezdtek víz réteget a falu köré vonni.
Még mindig nagyot néztem,pedig tudtam,hogy tudnak ilyet.
Hablaty maga köré villámot gyűjtött,és elindult a hajók felé.
-Ez meg mit csinál?-kérdezte idegesen Valka.
-Megpróbálja,feltartóztatni őket!
-Oké,én,Asztrid,Takonypóc Halvér,és az ikrek,elindulunk,és a hajó aljába be kell jutnunk!
Elsüllyesztjük őket,és akik eljutnak ide,azokkal itt végzünk! oké??-kérdezte Írisz.
Mindenki felpattant a sárkányára,és készültünk a csatára.

                                                                 0

Fogatlannal,már majdnem elsüllyesztettük a 2. hajót,de ekkor Drago észre vett minket!
Hálót dobott ránk,és felvonszolt a hajóra.
Egyszer már ez megtörtént velem 6 évvel ezelőtt,mégis halálosan féltem.
-Örülök,hogy újra látlak,sárkány herceg. És hol van a barátnőd??
-1. én is  nagyon örülök,hogy látlak, 2. ő nem a barátnőm!



Drago folytatta,a szónoklatát,én addig,egy kis villámmal megráztam őket,és vissza repültem Hibbantra.

                                                                                     0


Láttuk,hogy Hablaty vissza felé tart.
-Na hogy sikerült???-kérdeztem.
-Egy hajót tudtam csak elsüllyeszteni.
Hirtelen Dragoék megérkeztek. Hátulról éreztem egy ütést,és elájultam.


Nem tudom,meddig feküdhettem ott,de amikor felkeltem minden véres volt.
Sehol sem volt egy lélek.
Megfordultam,és mellettem volt Hablaty feje!
Hirtelen felriadtam!


-Kicsim,jól vagy???Mikor keltél fel??
Istenem,ez anya hangja volt!!
Akkor,én ezt mind ....álmodtam????
Az nem lehet!! Olyan élethű volt! Akkor a szüleim nem is haltak meg!!!! De akkor Írisz,és Hablaty nem is létezik!
Sírva fakadtam! Ez az álom,olyan....olyan....nem tudom elmondani milyen volt!
-Jaj Astrid,de jó,hogy felkeltél!! 2 hétig kómában voltál!!! Úgy aggódtunk érted!
-2 hétig kómában voltam???
-Igen,tudod,éppen sárkány támadás volt,és láttuk,hogy futsz felénk,de eltalált egy nagy kő,és elájultál!
De képzeld el,ez idő alatt békét kötöttünk a sárkányokkal!
-Mint az álmomban!
-Mondtál valamit??
-Óóó..semmit!És esetleg nem találkoztatok,egy fiúval,meg egy lánnyal?
-De! Pléhpofa megtalálta a fiát,és békét kötöttünk Dagurral!


Kirohantam a házból,és ott állt Hablaty és Írisz.
Odarohantam hozzájuk,és megöleltem őket.
-Asztrid?-kérdezték egyszerre.
-Igen,de ti honnan ismertek engem??
-Az álmomból-mondta Hablaty-benne voltál.
-Te is az enyémben.
-Wow-kezdte Írisz-kiderül, hogy az én bátyám Dagur,plusz még te is...
-És ti idomítotok???-kérdeztem.
-Igen,de ezt is az álmodból tudod??
-Persze-mosolyodtam el.

Takonypóc,Halvér és az ikrek szaladtak felém,és mind megöleltek.
-Olyan jó,hogy felébredtél-mondta Halvér.
-Már nagyon aggódtunk érted!-folytatta Kőfej.
-És képzeld békét kötöttünk a sárkányokkal!
-Tudom,megálmodtam! :)
-??????-nézett nagyot Halvér!
-Majd elmesélem-mosolyogtam rá,és mind elindultunk.
Hosszú napnak néztünk elébe.

Hát köszönöm,hogy elolvastátok! :)
Remélem tetszett!
Kérlek írjatok hozzászólást,vagy chatbe!
Ott van,hogy rendszeres olvasok!! 
Iratkozzatok fel!! Ez nagyon fontos!
Ha tetszett,akkor hívjatok még olvasókat! :)
1 hét múlva jelentkezem!
Ola! :)




5 megjegyzés:

  1. Oké erre nem számítottam. Imádoooooom! Alig várom a folytatást :) így tovább.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó!!! Folytasd csak! Tehetsèges vagy!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm,de nem hinném,hogy tehetséges vagyok!Mások ezerszer jobban írnak!De azért köcce :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szupi!!! :) nagyon jó igy tovább ! ;) jaj igen ez az 5 rész és én nem lattan az 1 2 3 4 reszt megmondod hol talalhatom meg?? am én is varom a folytatasat ;) :))))

    VálaszTörlés