2015. február 21., szombat

Köszönök mindent!

Sziasztok Sárkány Lovasaim!

Most,hogy kikerült az utolsó rész is,ezzel a bejegyzéssel szeretném lezárni végleg a blogot.
Először is szeretném megköszönni a 14.845 oldalmegjelenítést és a 23 feliratkozót mindössze 7 hónap alatt. *.* Elképesztő. Mondhatnám azt,hogy soha nem hittem volna ezt,de titkon,mint mindenki más vágytam erre. Ki nem? Egy élmény volt nektek írni,legtöbbször hetente,és látni a kommenteket,és hogy mennyire tetszik nektek. Voltak holtpontok amikor elgondolkoztam rajta: " Biztosan akarom én ezt folytatni?" Ám ilyenkor jött az erősítés (azaz ti) és helyre ráztatok. Szeretnék bocsánatot kérni,amiért a vége felé egyre ritkábban hoztam részt,de az okát már megírtam. És nem kívánok róla bővebben beszélni.  Itt van néhány vélemény a blogról,a különböző részekhez (vagy rólam) amit ti írtatok: 

                "Nagyon jó lett!:) Imádom a blogot :) de tényleg:3"-Hornyák Flóra

    "Oké,erre nem számítottam. Imádoooooom! Alig várom a folytatást :) így tovább"-Kíra Galambos

                            "Nagyon jó! :D már várom a kövit!! :DD"-Viktória Tóth

        "Woooohoo! Ez is,mint a többi,marha jó lett! :) Várom a következőt :)"-Irházi Viktória

"ELKÉPESZTŐ VAGY*_____* IMÁDTAM A BLOGOD!!! Köszönöm, hogy olvashattam! <3"-HTTYD Fogatlan

       "Nagyon jó lett ez a rész is, mint a többi. Nagyon megszerettem a blogodat. :))) <3"-Bernadett Rácz

A következő "komment/vélemény" igazán megdöbbentett,és köszönöm az illetőnek,bár nem tudom,hogy mennyire igaz:) :

                   "Te vagy Magyarország egyik legjobb HTTYD blogosa."-Kiwi,a viking

Szóval köszönök mindent,mindent,mindent,ó és említettem már hogy mindent? XDD. Ezt a blogomat itt lezárom,de nem törlöm,hátha valaki még kedvet kap hozzá,vagy vissza olvasná esetleg bármi más!
De,ha valakinek még ez a blogom után sincs elege belőlem,akkor itt a másik,amit mostanság fogok folytatni,: http://szerelem-szarnyan.blogspot.hu/
És így végső sorban megígérhetek: Még hallani fogtok rólam!Ez biztos! Muhahahaha! :D

3 megjegyzés:

  1. :') Sajnálom, hogy vége :/
    Köszönöm az élményt, amit a blogod olvasása adott :)
    De legalább itt van a Szerelem Szárnyán :D

    Ég veled Több Mint Barátság! :')

    VálaszTörlés
  2. Én is köszönöm, nagyon jó volt!! :) :')

    VálaszTörlés
  3. Én köszönöm nektek,hogy olvastátok. Egy élmény volt :)

    VálaszTörlés